pang

jäklar vilken smäll vi hörde förut! mamma å jag satt i affärn å prata, lovar att vi flög av stolarna båda två =)
stackars basse blev jätterädd =/
nu är solen framme igen, usch! vill inte ha mer sol just nu. kan väl regna lite till =)

idag har det varit ett himla liv i magen =) vet inte riktigt vad han håller på med. gör så jäkla ont när han sparkar mot urinblåsan! är hemskt när jag står med en kund, känns som jag ska kissa på mej vilken sekund som helst :P

sitter å väntar på att pelle ska komma hem, men han kommer nog inte än på en stund.
ringde nyss å sa att han va tvungen å åka till storängen. jäkla frysar som ska krångla hela tiden =)
ska åka å handla lite när han kommer hem, måste ha lite mat. har ingen aning om vad vi ska äta.. jag vill ha färskpotatis men det får jag inte =/ pelle är trött på det nu, hur man nu kan tröttna på potatis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0