"nu blev det kvällen"

hade jag varit en liten rumpnisse hade jag nog sagt så på jobbet idag =)
helt plötsligt så dog alla maskiner å det blev helt svart. fick panik först, trodde att det va hos oss det hade gått en säkring. men det visade sej ganska snart att det va i hela stan.
sjävklart hade jag glömt mobilen hemma å telefonen i affärn funka ju inte. så jag satt där en stund i mörkret innan det kom en snäll kund som lånade ut sin mobil så jag kunde ringa till pelle. hade ju ingen aning om vad klockan va =)
va allt några kunder som kom in i mörkret, fick lösa det med hjälp av papper tills alla kom igång igen :P

har varit i kyrksten idag oxå å köpt en trappgrind. va dom jag tänkte ringa på igår men när vi skulle ringa så va annonsen borta, fick se idag att hon hade lagt ut annons igen på en av grindarna. hade ju gärna köpt båda men den ena va som sagt var såld. fick ju en iaf =)
har gjort några traderafynd oxå, lite igår å lite idag. roligt roligt!
ska lägga ut lite grejer på tradera imorrn, måste ju få in lite pengar så jag kan handla mer =)


Kommentarer
Postat av: steffo

haha du är ju en rumpnisse :D

2009-07-28 @ 19:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0