mattjakt

jobb till två idag som vanligt.. sen har jag varit ute på mattjakt med pelle å syrran =)
ska köpa matta till nya badrummet i källarn. va först på Ö&B, där hitta vi en som va rätt ok men inte så ok som jag vill att den ska vara =) så det blev ingen där, köpte toapapper å hundgodis ist.
åkte vidare till Jysk, där fanns inte ens nån vi kunde tänka oss.. trodde dom skulle ha ganska mycket där men så var inte fallet. att man aldrig lär sej, jysk har bara skräp!
pelle börja bli på dåligt humör å tyckte vi skulle ta den på Ö&B bara för å slippa leta mer.. det tyckte inte jag å steffo så vi bestämde att vi skulle åka till maxi :P
där fanns inte en enda matta!! har dom ju haft förut, typiskt!
handla mat å kläder till bebisen ist =)
innan vi åkte hem ville pelle å syrran ha korv så dom dela på nån "maxi meny", fyra korvar å två drickor =) jag fick en räksmörgås, mums! när vi hade ätit klart kom pelle på att det skulle va gott med en french hotdog så han köpte en sån oxå, det lilla matvraket! :p

när vi kom hem va det dags å skura i badrummet, så nu är väggarna å golvet så fint =) men vi har ju ingen matta :( är inte riktigt överrens om hur den ska se ut. jag vill ha en rosa med pelle säger att jag inte får. men men, vet att om jag tjatar ett tag så tröttnar han å köper en rosa bara för att få tyst på mej :P

ikväll blir det tacos å sommarkrysset =)

Kommentarer
Postat av: steffo

mmm korv , gott :D:D:D

2009-07-13 @ 20:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0