magen växer..

har varit hos BM idag, allt såg bra ut som vanligt =)
SF-måttet hade ökat med två cm så det följer kurvan bra. fick lyssna på hjärtljudet oxå, hon försökte först lyssna med en sån där trätratt men det ville han inte.. flytta sej när hon tryckte den mot magen =)
han ligger som jag har misstänkt fast upp å ner. han har ryggen på vänster sida som jag trodde men han har huvudet neråt.. det som jag har trott är en fot är alltså en hand å det jag trodde va huvudet är rumpan :P
eftersom det nästan alltid rör sej längst ner på höger sida har jag trott att det är en fot som ligger där å sparkar med det är en hand som han ligger å vinkar med :P
är verkligen jättesvårt å känna kroppsdelar.. känner bara nåt hårt ibland å då är det bara å gissa va det kan vara =)
skönt iaf att han är påväg att fixera sej.. BM sa att huvudet är ganska långt ner så han är påväg att förbereda sej för att komma ut =)
trycker som tusan mot revbenen på nätterna nu.. är inte lätt å sova ibland. men men, det är bara å stå ut :P

har jobbat idag oxå, va ganska segt faktiskt. vill att det ska bli 17 augusti nu så vi blir av med skiten ;)
ska bli så skönt å få va hemma sen.. hinna vila lite innan bebisen kommer. skönt att pelle har sen semester, han har sista veckan i augusti å dom två första veckorna i september.
sen är ju tanken att han ska va pappaledig i några dagar :P

så stor är han nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0