Kristinehamn

har nyss kommit hem från kristinehamn, va där med morfar å Inga. hitta äntligen tyg till vaggan =)
så nu är det bara för Inga å börja sy så Hannes har nåt fint å sova i =)
hoppas verkligen att han vill ligga i den, jag hata den där vaggan när jag va liten.. vägra tydligen sova i den. hoppas hannes gillar den bättre!
har tänkt att vi ska ha den i vårat sovrum å spjälsängen i bebisrummet.

hitta en annons på blocket idag som vi hade tänkt ringa på, va nån här i stan som sålde två grindar å ha för trappen. tyvärr så är annonsen redan borta, nån som hann före oss =/
men det är bara å kolla vidare å hoppas på att det dyker upp nåt igen.

nu ska jag snart gå en liten sväng med basse å sen är det dagt att åka till jobbet. usch va jag inte har lust med det idag! har en massa papper som måste sorteras oxå =/  finns det nåt värre?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0