kan inte sova..

tror jag blir tokig.. det kryper i benen, spänner i magen å det är för varmt här inne. hopplöst å sova med andra ord.
ingen idé å ligga där å vrida å vända på sej. kan lika gärna sitta här å vänta på att jag ska bli trött =)
pelle sover som en gris som vanligt, så jag sitter här i min ensamhet. satt nyss på altanen en stund, rätt skönt faktiskt. regnar å blåser lite kallt.

ikväll har mamma å robban varit här. grilla först å sen va det tänkt att vi skulle spela kubb men det börja regna så vi gick in ist. får bli kubb en annan dag =)
imorrn (idag) ska jag jobba, sen kommer pelles pappa å resten av gänget hit å fikar. va ett tag sen dom va här.. ska bli kul å se va dom säger om min mage. har inte sett den på över en månad :P
den har ju blivit ganska mycket större..

idag har jag faktiskt haft lite ont i magen, eller inte ont men det spänner på ett konstigt sätt som jag inte har känt förut, kanske är förvärkar?
ska bli spännande å se hur länge han stannar där inne, tycker redan att magen har börjat sjunka å han ligger ju redan rätt. kanske kikar ut om några veckor :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0