jäkla åska!

vakna lite innan fyra pga att det åska å blixtra så jag trodde att hela huset skulle rasa ihop. stackars basse sprang runt å va jätterädd. gick upp å drog ur alla kontakter å la basse i sängen för att hon inte skulle känna sej så ensam =)
när jag låg å försökte somna om blev det ett himla liv i magen.. gör lite ont längst ner i magen, tror det är sammandragningar. spänner till å så blir magen stenhård en stund innan det släpper. är väl livmodern som tränar :P
eftersom det trycker så i magen har jag varit på toa tre gånger oxå, känns som jag ska kissa på mej.

har verkligen försökt somna men det går inte, så nu ger jag upp! får väl sitta här å vänta på att klockan ska bli halv nio så jag får åka till jobbet =)
pelle har somnat om igen så honom har man ingen glädje av =)
iof är det inte så konstigt att han är trött, kom inte hem förns lite efter åtta igår. jäkla åska som ställer till det med konsums frysar =)

imorrn, eller idag är det ju faktiskt, har vi varit förlovade i ett år <3
inte dåligt faktiskt, har inte ens varit tillsammans i 1 1/2 år men har redan en bebis på väg :P
nu va ju omständigheterna lite speciella, så det blev ju som det blev.
kom å tänka på det i början av året att det bara va ett år sen jag bodde hos jenny, å nu bor jag här. sjukt va tiden går fort!
har hänt så extremt mycket det senaste året, både bra å dåligt. tyvärr mest dåligt..
på ett sätt är det väl bra att en del dåliga saker har hänt, hade inte alex gjort slut hade jag kanske inte bott här nu.. eller iof, det kanske jag hade gjort ändå ;)
kan ju inte direkt säga att jag ser tillbaks på den första tiden med glädje eller att jag är stolt över det som hände. men jag skulle ljuga om jag sa att jag ångrar nåt, för det gör jag faktiskt inte.
vissa saker kan man faktiskt inte styra över..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0