hästar

idag har jag å basse varit i lanforsen å hälsat på hästarna =)
basse tyckte att dom va jätteläskiga.. ville inte alls gå fram å hälsa på dom :P
iof är det inte så konstigt för dom är ju ganska stora om man jämför med lilla basse. blev så sugen på å rida en sväng, men det är nog inte så smart nu. får ta det när bebisen har kommit ut =)
längtar så efter å hålla på med hästar när jag känner lukten av stall å hö :P det är så mysigt! hoppas jag får mer tid längre fram så jag kan låna jennys hästar ibland =)

har inte gjort spec mycke sen jag kom hem.. lagat mat å så har vi sorterat tvätt.
är så trött nu så jag tror jag somnar snart, orkar nästan inte hålla ögonen öppna. blir nog sängen tidigt idag, men första blir det "allsång på skansen" :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0