ge mej pengar!

i natt drömde jag att jag rätta våran lottokupong i affärn å att det kom ut ett kvitto där det stod "vinst inlöses av bank", detta betyder att man har vunnit mer än 10000 kr =)
tyvärr så va det som sagt bara en dröm.. jag lär aldrig få uppleva hur det känns att gå till banken å lösa ut en vinst =/

fick en 30% rabatt grej från ellos idag, är sååå lockande å gå in på hemsidan å klicka hem lite kläder. är så trött på dom jag har, vill ha nya nu =)
men jag vet att jag gör det så lever jag inte spec länge till.. pelle skulle förmodligen ta livet av mej. å det vore ju lite onödigt nu när vi ska ha bebis å allt :P
så jag får ha mina fula å tråkiga kläder ett tag till =/
har ju tyckt förut att jag va jättesmart när jag handla på ellos, h&m å halens å tog det på faktura.. kan ju dela upp betalningen å bara betala liiite varje månad. upptäckte efter ett tag när jag satt där med dessa tre räkningar varje månad att beloppet aldrig blev mindre trotts att jag betala. börja räkna lite på vad jag betala i fakturaavgifter å ränta varje månad, då tyckte jag inte att jag va så smart längre!
snacka om att man är korkad. känns ju iof rätt bra när man hämtar ut kläderna men det är ine lika roligt när man ska betala kläder som man redan har tröttnat på =)

nu ska jag göra mej iordning, sen ska jag å basse åka till Lanforsen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0