ensam..

jaha, då va klockan snart halv tolv å jag borde egentligen gå å lägga mej. men jag vågar inte..
hatar å sova själv, är ju läskigt =)
pelle är i karlstad å jobbar.. jäkla jour =/ typiskt att dom skulle ringa sista dan.. iof är det ju aldrig fel med lite extra pengar. får pelle mer pengar, får jag mer pengar :P
dom senaste gångerna jag har satt in pengar på SEB med mitt kort har jag slagit in pelle kod.. det är inte bra. det borde betyda att jag använder hans kort oftare än mitt.
så fattig som jag är nu va längesen jag va.. ge mej mammapenning eller va tusan som helst =)

har varit hemma hos pappa idag oxå å kollat till katterna. min bror är väl inte världens bästa kattvakt kanske =)
min lilla Piffekatt har inte kommit hem än =/ ingen har sett henne sen i fredags.. :(
iof så brukar hon va borta några dagar varje sommar.. kommer ihåg att hon för flera år sen bruka försvinna å komma hem runt stranddagarna, å det är ju vid den här tiden. bara å hoppas att hon kommer snart!

nä, kanske borde sova nu. om det går.. har ingen tidning å läsa heller. kommer ut en ny gravidtidning den 3:e augusti. gissa om jag ska köpa den? :P gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0