det går för fort..

usch va helgerna försvinner fort! hinner ju knappt komma hem på fredan innan det är söndagkväll =/
dagarna går så fort, känns inte som jag hinner med nånting.

igår tog vi det lugnt efter jobbet å sen va vi till kronhallen å handla lite kvällsmat. blev klyftpotatis, sallad, sås, kyckling till mej å kött till pelle. grillat är mums mums =)
hade tänkt gå ut å äta men det blev inte så, vi hade ingen lust =)
lite senare på kvällen kom syrran hit. kolla på sommarkrysset å käka lite godis. sen kom vi på att vi skull hyra film så vi åkt till nöjesbutiken å hyrde "allt flyter", den va sådär. inte riktigt så bra som jag trodde.

idag har vi bara varit hemma sen jag kom hem från jobbet. pelle har grejat lite i källarn, nu är det snart klart =)
va så jäkla trött när jag kom hem så jag somna i soffan, sen har jag fixat mat å städat lite. nu blir det kvällsmat :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0