BM

kom hem från BM för en stund sen, allt såg bra ut som vanligt =)
mitt järnvärde hade ökat från 109 till 113 å magen har växt två cm :P
går in i v34 idag.. börjar närma sej. känns helt sjukt att det bara är ca 6-7 veckor kvar!

va nyss ute å kolla posten, inga kläder till bebisen :(
snorungarna fick nog med sej dom igår.. va ju inga dyra kläder så för den sakens skull är det ju inte någon större förlust. men det stör mej att nån bara går å tar saker som vi har köpt!
vet dom inte skillnad på ditt å mitt?
egentligen så är det synd om ungarna. dom hade tydligen sagt till grannen att det är någon som har tvingat dom å sno post, å jag har väldigt svårt å tro att man som sexåring kommer på att man ska springa runt å tömma brevlådor.
vet att man inte får säga så men det finns ju vissa människor som lever på att sno från andra, som tycker att dom har rätt att ta för sej utan att betala för grejerna. usch säger jag bara! skott i pannan skulle dom ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0