bård

idag har vi varit på skrantafärg å betällt bård till Hannes rum =)
har ju varit där förut å hittat en men jag ville att pelle skulle se den oxå.. självklart fick vi se att den va ganska dyr om man jämförde med dom andra, men vi beställde den iaf =)
va väl ingen skräll direkt att jag skulle fastna för den som va dyrast :P
nu är det bara å vänta på att bården kommer å sen ska vi köpa färg. ska bli så skönt å få lite ordning i det där hemska rummet! lite längre fram ska vi måla om i vårat sovrum oxå, men just nu är bebisrummet viktigast =)

imorrn har jag sovmorgon, skönt! har varit så jäkla trött på sista tiden.. iof kanske det inte är så konstigt.
är ett väldigt tryck längst ner i magen nu, gör riktigt ont ibland. skulle gå en långpromenad med basse igår men det blev bara 30min. va tvungen å gå hem för det gjorde så jäkla ont =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0