varför finns dom?

ja, det har jag undrat många gånger. varför finns dessa förbannande telefonförsäljare?
varje gång jag är hemma på förmiddan så ringer det nån jäkla tönt! måste ringa här hela dagarna när vi inte är hemma..
förut tyckte jag synd om dom för att dom har en sånt skitjobb, men det gör jag inte längre! ni får skylla er själva!
mår illa bara jag hör den där fjäskiga rösten.. stick å brinn!

tanken var faktiskt att jag skulle sova fortfarande =) men så blev det inte riktigt. har redan hunnit kolla på nyhetsmorgon, ätit frukost, surfat å plockat ur diskmaskinen.
va inne på mickans bilddagbok nyss, hon va på arvingarna kryssning i söndags. jag vill oxå! fick den där "kryssningskänslan" när jag såg bilderna =) det är så jäkla roligt!
måste se till att det blir en liten kryssning snart.. va ett bra tag sen vi va iväg nu!

om exakt en vecka fyller pelle år. å jag har ingen aning om vad jag ska köpa.. har funderat å funderat men jag kommer inte på nåt!
han har ju inga intressen direkt.. förutom å spela playstation =)
en parfym å rosa kalsonger fick han i julklapp, så det kan jag ju inte köpa igen. smycken är inte direkt hans grej å tvspel är inge kul å köpa. jösses, detta är hopplöst!
han älskar ju mat iof, presentkort på ICA kanske? eller så inte :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0