svampsås

dagen börja inte spec bra, jag försov mej. vakna fem i halv nio, men tanke på att vi öppnar nio så blev det lite bråttom. men jag hann =) tur att man har bil! eller jag har ju iof, ingen.. det är ju pelles. tror han iaf :P
efter jobbet fick jag hjälpa pelle å bära en massa ved som han å hans pappa varit å hämtat. va iof bara några säckar, men ändå!
sen åkte vi till Maxi.. handla lite mat å så.. snask till ikväll. jag köpte naturella nötter å pelle köpte chips. jag köpte oxå en morotsjuice som jag skulle dricka i bilen på vägen hem. prova ett märke jag aldrig har köpt förut.. fy faan va äcklig den va! älskar såna där juicer annars men den där va vidrig. gick verkligen inte å dricka.. så jag fick köpa en ny på kronhallen förut, den va mums mums =)

kom hem från colloseo (stavning?) nyss, va där å käka lite mat. har pratat om det sålänge men det har inte blivit av. men nu äntligen fick vi tummen ur :P jag åt kyckling med svampsås, gott som väntat! den där såsen är så förbannat jävla god! ge mej mer! =)
blir nog fler besök där skulle jag tro.. lite roligare än en pizza.

nu kollar vi på körslaget.. riktigt bra program faktiskt, har ingen riktig favorit än. förra året höll jag ju på Brolle. såklart! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0