skönt!

det är så jäkla skönt å bara luffsa runt här hemma å inte ha nåt spec å göra.
ska iväg å jobba lite senare men det har jag ingen lust å tänka på nu.

som vanligt kunde jag inte sova så länge som jag hade tänkt, men men. skönt å slippa vakna till det där hemska ljuder från mobilen iaf!
låg kvar en stund i sängen å kramades med basse, gick ner i källarn å slängde i en tvätt (fick ringa pelle å fråga hur jag skulle göra, jag borde skämmas!)
sen gav jag djuren frukost å la mej själv i soffan med två rullmackor å ett glas apelsinjuice =)
va inge roligt på tv så jag kolla på Gilmore Girls. min favorit serie! fick första säsongen av pelle i julklapp å nu har jag köpt den andra. men den har jag snart kollat klart på så det börjar bli dags att beställa trean =)
jag skulle oxå vilja bo där.. värsta mysigt! en liten stad med massa knäppa människor. jag skulle garanterat besöka Luke´s varje dag om jag bodde där :P

nu ska jag hänga tvätt å sen plocka ur diskmaskinen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0