så det kan gå..

fick sova lite längre idag.. mamma öppna affärn. skönt å slipa det!
hon gick ifrån affärn vid 11 för att först gå till kronhallen, sen skulle hon hem å sen iväg å jobba kväll på lasarettet.
en stund efter att hon hade gått ringde min mobil "tror du inte att det där jävla dörrn är låst? å jag har ju inga nycklar! så ni sitter jag här i trappen"
såg verkligen den lilla buttertanten framför mej :P

efter en stund kom hon knallandes med sina kronhallenpåsar =) så hon fick tillbringa tiden före jobbet i affärn.. utan dusch, matlåda å viktväktarpapper =)
lite lagom sur för att alla hon ringde till för att få hjälp bara skrattade åt henne.. vad hade hon väntat sej? haha!

idag har vi sålt grejer på tradera! eller pelle har sålt.. jag har bara lånat ut mitt konto å visat hur man gör =)
det är faktiskt rätt kul! skönt å få lite pengar för grejer man inte behöver längre..


     ungefär såhär såg min mamma ut idag! :P


Kommentarer
Postat av: mamma

tycker du de?????

Vet inte om jag känner dig?????

:) :)

2009-01-24 @ 20:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0