en dag i mitt liv..

nu är pelle 27 år! inte långt kvar till 30 :P
blev inte så mycket firande igår.. hade tänkt att vi skulle gå ut å äta men så blev det inte. ska nog göra det på lördag ist.

jag står snart inte ut längre.. dagarna i affärn blir mer å mer jobbiga. det är hemskt!
egenligen skulle det här va sista veckan.. men självklart blev det en massa strul så övertagandet blev framflyttat.
att folk kan va så jävla dryga! snacka om att dom inte har nån resepkt för andra människor! fy faan säger jag bara. kan glömma att dom får nån hjälp av mej. aldrig i livet!
när allt är klart ska jag kasta nycklarna i ansiktet på dom å be dom dra åt helvete!
skulle inte förvåna mej att dom krånglar till det så att det inte blir nåt. vissa har ju en förmåga att bara försvinna..

jag är inte på spec bra humör idag.. som ni säkert märker =)
är så trött på att alla dagar ser precis likadana ut..

06.45 klockan ringer tusen gånger för att jag inte orkar gå upp.
07.25 tvingar mer ur sängen, sur som en citron. klär på mej.
07.35 matar djuren å tvingar i mej lite frukost.
07.45 borstar håret, borstar tänderna sminkar mej om jag orkar. släpper ev ut nån av katterna.
07.55 klär på mej å tar på basse kopplet. krånglar med hörlurarna till mobilen.
07.58 springer till altandörrn för att kolla om nån katt vill in/ut.
08.00 går in och ut genom dörren ett antal gånger för att jag alltid glömmer nåt.
08.05 börjar min vandring till jobbet å lyssnar på äntligen morgon med Adam å Gry
08.30 låser upp dörren till affären, tar in tidningar å plockar fram allt.
09.00 ändrar skylten från stängt till öppet. aldrig en minut för tidigt!
           resten av dagen står jag å ser trevlig ut mot alla kunder...
16.00 Pelle kommer. Hämtar Basse å gör mej sällskap en stund sen åker han hem.
18.00 Pelle kommer för att hjälpa mej å stänga.
18.20 Kollar på Keno dragningen
18.45 Börjar förbereda för stängning..
18.58 Låser dörren. Räknar kassorna.
19.07 Slår på larmet. Går ut.
19.15 Kommer hem. Hälsar på basse å katterna. Kollar posten. Släpper ut Basse.
19.20 "lagar" mat. äter nåt iaf..
19.45 Sätter mej vid dator/tvn. Pelle spelar ibland tvspel.
21.30 Släpper ut Basse.
21.45 Duschar, tvinger Pelle å göra mej sällskap.
22.00 Går å lägger oss, somnar nästan direkt.

Mitt liv är verkligen intressant :P haha!











Kommentarer
Postat av: Mamma

Jadu min lilla get.Hoppas vi slipper skiten snart.Är SÅ trött på skiten!!!!! Kramar

2009-01-28 @ 22:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0