mindre kallt

det är inte lika kallt idag, äntligen!
blir nog en lång promenad med min lilla gulleplutt vovve sen. har faktiskt lite dåligt samvete, har inte alls blivit många promenader i kylan. hon har mest varit i trädgården.. usch, jag är en dålig matte! iof har hon inte varit spec pigg på å va ute.. men ändå. idag har hon dock varit ute i trädgården jättelänge.. tror hon tycker det är skönt att det värsta kylan är borta! =)
idag hade jag åkt hem till mamma å hämtat Inka om hon funnits kvar.. då hade hon varit här ute i trädgården å sen hade hon följt med mej å basse på promenad. jag saknar min vän :(

skönt å va ledig idag förresten, mamma å jag bestämde att affärn får va stängd idag! hade inte tänkt det egentligen men skit samma! är man chef så är man =) är ju inte det spec länge till.. så jag måste ju utnyttja mina rättigheter så mycket som möjligt =) sen blir man väl nån mesig liten vikarie nånstans som får jobba när andra inte vill.. det ser jag absolut inte fram emot! men men, vad göra lixom? skulle ju iof kunna leva på pelle. gå här hemma i mysbyxor hela dagarna å inte göra ett skit.. vore ju rätt soft! men det är nog inget för mej.. inte för pelle heller skulle jag tro :P

nu ska vi kasta ut granen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0