jobb?

jag börjar få lite panik. för det första kan jag inte riktigt tro på att affärn är såld. vågar inte tro det förns jag har lämnat ifrån mej nycklarna. den dan, då jäklar! då ska det faan firas kan jag lova! =)
för det andra, vad ska jag göra sen? jag har ju ingen fritid nu! vad ska jag göra när jag får det? kan ju knappt sitta still i fem minuter. jag måste ju ha ett jobb!!
har faktiskt sökt fyra stycken idag, så nu är det bara å hoppas :P

min kära sambo har blivit barn på nytt, han har köpt ett playstation idag. ni kan ju bara gissa vad han gör nu..
hur kul kan det va å springa runt i nån slags "värld" å skjuta varann? förut försökte han döda en valross. eller va det han som va valrossen kanske? jag har ingen aning. han ser iaf väldigt konsentrerad ut =)
rätt som det är dyker det upp nån röst som säger nåt töntigt.. som tex "bäcken är hittåt löjtnant" eller "skit, jag tappa den - jag tappa den" jaha, då vet jag lixom =) hahaha!

nu ska jag duscha!



Kommentarer
Postat av: steffo

HAHAHAHA PELLE ÄR EN TÖNT, HAN KMR ALDRIG VÄXA UPP!!!! ja tror att det är pelle som är valrossen!

2009-01-15 @ 07:24:21
Postat av: Anonym

nä, jag vet! han beter sej som en liten pojke mem pratar lika mossigt som en gammal gubbe :P hahaah!

2009-01-15 @ 21:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0