jag längtar..

det börjar närma sej.. snart är jag av med den där jäkla affärn!
ska bli så fruktansvärt skönt, lite jobbigt bara att jag inte har en aning om vad jag ska hitta på sen. men det löser sej nog!
ibland har jag lust å be folk dra åt helvete, en del är så jävla dumma i huvudet! usch, helt otroligt hur vissa beter sej..

nu har jag snart klarat två dagar utan godis :P är inte alls sugen.. pelle sitter här å gluffsar choklad. men det gör absolut ingenting.. jag kommer klara det här!
gör mej så arg att ingen, absolut ingen tror att jag kommer klara det här! inte ens mamma.. hon sa det inte rakt ut men det märktes. det säger ju en hel del om deras bild av mej.. antagligen ser dom mej som en knubbig liten godisgris =)
men vänta bara, ni ska allt få se! å tro inte att jag kommer nöja mej med en månad.. :P

förresten, min mamma har ingen kataktär :P

nu ska jag äta avokado å kolla på CSI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0