idag va jag soptunna..

va å sola med syrran förut, men vad hjälpte det? ser fortfarande ut som ett lakan =)
nästa gång tänker jag åka till min vanliga solställe, där jag sola jämt förut. det är bäst!

blev en liten promenad med basse förut, iof inte lika lång som jag tänkte tidigare idag. men jag gick iaf! ringde mamma precis när jag gick hemifrån.. hon va upprörd! haha! hon hade en sån där "allt är skit å jag hatar allt å alla dag"
det har jag oxå ibland.. då är jag inte spec snäll, det är inte mamma heller =)
mest upprörd var hon över att hon inte hitta receptet på pannkakor " jag är så jävla trött på det här! allt, precis allt försvinner i den här jävla röran! nu hittar jag inte det där förbannande pannkaks recpetet så nu har jag rivit ut allt ur det här äckliga skåpet. det är ju helt sjukt att det inte ska gå å hitta nåt här"
det va typ det första hon sa efter "Hej! jag är på så jävla dåligt humör idag"
hej på dej oxå kära mamma.. hahah! sen kalla hon robban för nåt mindre vänligt eftersom han va å spela badminton å lämna henne där själv med all pannkaksstekning :P
hinner tyvärr inte skriva allt hon va upprörd över.. börjar faktiskt jobba vid tio imorrn :P
hon blev iaf på lite bättre humör sen när hon fått vräka ur sej lite skit. jaja, nästa gång är det väl mammas tur å agera soptunna :P tjänster å gentjänster you now! =) haha!










Kommentarer
Postat av: mamma

ja.tur att vi kan va soptunnor åt varann ibland.Tack för att du ä så go :)

2009-01-06 @ 20:09:40
Postat av: Anonym

ja.tur att vi kan va soptunnor åt varann ibland.Tack för att du ä så go :)

2009-01-06 @ 20:11:33
Postat av: soptunnan =)

ja, visst är det! tack det samma =)

2009-01-06 @ 20:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0