Gott Nytt År!

har varit lite dåligt med inlägg den senaste tiden.. vet inte riktigt  varför, har inte haft nån lust å skriva.
ska försöka bättra mej =)

igår va det iaf nyårsafton, jag å pelle va bara hemma å tog det lugnt. va mysigt =)
laga jättegod mat! eget vitlöksbröd med tomat å tzatsiki till förrätt, kyckling med massa goda grejer å potatisskivor till varmrätt å chokladmousse med grädde till efterrätt. hur gott som hellst :P
sen åt vi choklad å chips. jösses, kände mej som en elefant sen! men det gör inget.. är ju bara nyår en gång om året =)

nu ska jag försöka klara mej utan godis å snask ett tag. om jag klarar hela januari får jag 200kr av pelle. han är så jäkla säker på att jag inte gör det! men vänta bara.. han ska allt få se att jag kommer klara det ännu längre! en månad är ju ingenting.. han ska allt få den lilla muppen! :P

Gott Nytt 2009!!! hoppas det blir ett bra år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0