dumma hals

imorrse kände jag mej överkörd av ett tåg när jag vakna. hade ont i hela kroppen! ett väldigt säkert kort på att jag hade feber. trodde oxå att jag skulle kvävas eftersom jag inte kunde svälja å min näsa va full med snor. kanske inte så intressant å veta iof.. men men! =)
tur att jag hade lite sovmorron så att jag inte behövde gå upp så jättetidigt..
kändes lite bättre när jag väl tagit mej ur sängen å fått i mej lite frukost. sen fick jag skjuts av pelle till jobbet, va snällt! inte bra å va ute i kylan när man är sjuk. stackars pelle mår inte heller bra.. han är oxå förkyld och ser ut som sju svåra år =) tror att det är ett gäng baciller som inte trivdes i kylan och därför valde att flytta in här å smitta oss! usch..

vi har iaf försökt kurera oss så gott vi har kunnat, med juice å räkrulle. hoppas det hjälper! :P
nu ska jag bara kolla klart på grammisgalan sen blir det en snabbkiss med vovven å sen sängen. gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0