bilen glänser!

pelle å jag har nyss kommit hem från OK, har varit där å tvättat bilen. den blev så fin!
som ny nästan.. =)
har aldrig varit i en sån där "gör det själv hall" eller va det nu heter förut. va faktiskt lite läskigt.. tänker aldrig mer spruta med den där vattengrejen! totalt livsfarlig!
för att inte tala om priset! 120kr i timmen! är dom inte kloka eller? för det första va det skitkallt där inne å för det andra får man ju betala shampoot själv. vad betalar man för egentligen? vattnet eller?
nästa gång ska jag ta med vatten hemifrån, då borde det väl va gratis? =)
jaja, bilen blev iaf fin å det va ju huvudsaken. men det va ändå för dyrt! så dä så.

annars har jag inte gjort så mycket idag, jobbat å suttit vid datorn en stund.
ikväll blir det mat på Colloseo (stavning?) mums va gott! bli nog kycklingfilé, pommesfrites å det där helt sjukt goda såsen. yummie! :P
nu ska jag lägga mej i badet, pelle har ändå inte tid med mej! playstation är tydligen roligare :(


där snackar vi valuta för pengarna ;)

Kommentarer
Postat av: Robban

Vilka bilder du lyckas hitta:)

2009-02-02 @ 12:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0