vinterland!

visst är det mysigt med mycke snö.. men ändå! allt blir ju så jobbigt.
hitta nästan inte bilen när jag skulle åka till jobbet, antog bara att den stod begravd under den jättegigantiska snöbollen på garageuppfarten =)
tog ett tag å få fram den, va massa tung snö ivägen!
gissar att det va snön som skrämde bort alla kunder idag.. kan säga att jag va ganska ensam på stan =)

den här dan har gått väldigt fort, efter jobbet blev det bokföring, willys, salladsbaren, duschen å nu soffan.
känner på mej att det inte dröjer innan jag  bäddar ner mej i sängen! gonatt.


tänk om jag hade haft en fjording! då hade vi garanterat luffsat i skogen idag.
jag ska få en fjording av pelle nångång, det har han lovat =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0