utflykt

idag har jag jobbat som vanligt på söndagar. söndagar har blivit min dag =)
är inte spec mycket å göra så det är ganska soft å jobba. men å andra sidan känns det som jag skulle kunna göra nåt roligare de fyra timmar jag sitter där =) idag roade jag mej med att kolla på reprisen av let´s dance.. såg det ju iof i fredags men tiden går fortare om man har nåt å kolla på.

efter jobbet åkte jag bara hem å tog på mej varmare kläder, sen blev det utflykt till lunedet =)
mamma, robban, kim, emil å malin va redan där när vi kom. va rätt kallt så vi stanna inte så länge.. va skönt å va ute en stund iaf, tror basse gilla å vara på pulkautflykt :P
på vägen dit börja nån lampa lysa att det är nåt fel på motorn, så det blir å lämna in bilen på verkstan imorrn =/ pelle va inte spec glad. inte så konstigt iof! den där bilen har kostat honom många tusen.. inte alls kul!
får hoppas att det bara är ett litet fel som inte kostar så mycke =)

nu är jag mätt som en gris. vi har nyss ätit fiskpinnar, mos å fisksås. mums va gott det va! men inte spec nyttigt skulle jag tro. massa smör ska det va i moset :P
jag passa på å gjorde en varsin korvsås oxå så vi har lite matlådor till veckan. är aldrig fel!
nu ska jag hoppa in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0