som hemma..

idag  har jag jobbat hela dan. tiden går så himla sakta! är en stor lättnad när klockan blir sju =)
imorrn jobbar jag iaf bara till fyra, på fredag börjar jag vid två å på lördag är jag ledig :P
känns faktiskt rätt bra! skönt att äntligen få lite ledigt..
kanske bli lunch med jenny på fredag, beror på när hon slutar. hoppas hon slutar i tid, då blir det sallad på kulan. gott gott! dom har faktiskt stans godaste sallad!
åt  en baguette från "som hemma" igår, jag blev besviken! va nåt grovt bröd som inte va färdigt, va helt degigt i mitten =/ va mycket mindre kyckling än det varit förut å inte alls lika mycket grönsaker. tillbaks med paris!

natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0