soft!

sitter här helt ensam å njuter av tystnaden =)
pelle är på fest hos nån arbetskamrat, skulle dricka öl å bada badtunna. blir säkert trevligt :P
så nu sitter jag framför brasan, äter nyponsoppa med glass å väntar på melodifestivalen.
jag är nog lite slagertönt, tycker det är skitkul med melodifestivalen. får inte missa en deltävling! tyvärr är det så himmla dåligt med dessa dueller å allt möjligt. varför kan det inte bara va som förut?
svt tjänar väl pengar på alla röster iaf, grattis!

imorrn ska jag jobba.. sen blir det nog lite matlagning, spagetti med köttfärssås (qournsås) mumsigt!
sen ska jag till lasarettet å träna med mamma. här ska brännas fläsk! =)

 snart ett minne blott från min knubbiskropp! :P

Kommentarer
Postat av: Mamma

Malla!!

Melodifestivalen???

Ska de inte sjunga på svenska.

Usch va dåligt.

Ses på löpbandet:)KRAM

2009-02-21 @ 23:28:51
Postat av: Malla

Mamma: nä, tydligen inte! det har blivit en mongotävling =) gud va vi brände fläsk idag ;) Kram

2009-02-22 @ 19:39:28
Postat av: steffo

snart ett minne blott från min knubbiskropp?HAHAHAHAHA du kan ju inte vara riktigt frisk !

2009-03-03 @ 14:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0