sjuk =/

just det, sjuk är precis vad jag är. (inte bara på det sättet som de flesta i min omgivning känner till)
börja igår med att jag fick ont i kroppen, det får jag alltid precis innan jag får feber. när jag kom hem höll jag på å frysa ihjäl så det blev sängen tidigt.
tyvärr så va jag tvungen å jobba idag å måste göra det imorrn oxå. det är inte kul kan jag lova =/
gör inte saken bättre att folk tydligen är så förbannat lata att dom måste trycka på knappen så att ena dörren står öppen i tio sekunder. knappen är faktiskt till för folk som är handikappade, har barnvagn eller rullator.
detta har jag stört mej på hela dan.. hade sån lust å fråga ett antal personer om det är jobbigt å öppna en dörr. men jag antar att det inte skulle va så populärt så jag lät bli =)
blir uppenbart inte på bätte humör när man är sjuk :P

nu har jag nyss druckit 1/2 liter nyponsoppa, har fått för mej att det hjälper när man är sjuk =) skicka pelle till konsum förut för att köpa nyponsoppan å vaniljglass. rena dundermedicinen! =)
det ska jag gluffsa i mej sen när jag kollar på "du är vad du äter" :)

nu blir det duschen, ska försöka skölja bort alla dumma små baciller som angripit mej!



åhh nyponsoppa, glass å mandelbeskvier!
brukade jag få hos karin å yngve (mammas farmor å farfar) när jag va liten. mums! =)
vissa saker glömmer man aldrig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0