"sälenkänsla"

när det är såhär fint väder.. snö, massa sol å lite lagomt kallt får jag värsta "sälenkänslan"
va ute å kolla posten nyss, fick sån himla lust att åka till sälen. sitta i solen å dricka varm choklad =) har ingen lust å åka skidor.. vill bara va där i nån mysig timmerstuga!

har pratat om å åka till branäs nångång, pelles mamma har stuga där. men det är ju som vanligt problemet med mitt jobb. så vi får väl se om vi kommer iväg..
syrran ska dit i veckan. är faktiskt lite avundsjuk. jäkla steffo! :P

idag är det förresten fredag den 13:e. får se om det händer nåt.. jag har ju iof otur ganska ofta så det spelar nog ingen roll vilket datum det är.
har blivit värsta buttertanten pga den där jäkla affärn. är på dåligt humör nästan jämt känns det som! försöker oftast dölja mitt dåliga humör, men det går lixom inte alltid =)
ska försöka va glad imorrn iaf, är ju alla hjärtans dag! hoppas jag får en present av pelle ;)


nu ska jag byta om å sminka mej.. sen blir det jobbet! ska nog ner på stan en sväng först å se om jag hittar nån liten present till pelle =)




Robban: det finns en sida på internet som heter Google.se
förstår att du inte vet va det är, den är inte så känd bland er äldre :P haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0