maxi

jobb idag som vanligt.. skönt att det är söndag iaf. blir ju inte lika många timmar..
kom in en kund idag som brukar hämta paket, han stirra på mej å fråga "men snälla du, jobbar du jämt?"
hmm.. ja, nästan iaf. iaf när affärn är öppen =) men men, så äre!

syrran skicka sms precis när jag skulle stänga å fråga om vi inte kunde åka in till maxi. vi hade ändå tänkt åka å handla så vi kunde ju lika gärna åka dit. det värsta med maxi är att det alltid blir så himla dyrt! hittar alltid en massa saker som jag inte behöver =)
idag köpte jag iaf bra grejer tex ett par jättesköna varma tofflor. vet inte om dom är spec snygga, men det kvittar!
steffo: mina fötter är varma som nystekta köttbullar :P hihi!
hitta oxå en sån där rolig korg med 10:- grejer. hitta en massa bra grejer till Amidou =)
för er som inte vet det så är Amidou mitt fadderbarn i Mali, brukar skicka lite grejer till honom ibland. idag blev det ett litet ritblock, pennor, sudd, pennvässare å ett litet pussel.
får inte skicka paket dit eftersom dom oftast inte ens kommer fram å om dom skulle göra det har barnfonden inte råd att lösa ut som. så jag brukar skicka ett vadderat kuvert med lite småsaker.
skickade ett för några månader sen och fick ett svar i veckan. han hade ritat en teckning med kritorna som jag skicka sist å så hade hans kusin skrivit ett litet brev =)
synd att det tar så lång till å få svar, men det är det värt!

imorrn jobbar jag till typ två, sen ska jag å pelle till örebro. ska handla lite på axfood å sen blir det nog en sväng till rusta oxå. iaf om jag får bestämma =) å det brukar jag ju göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0