loppis

idag fick jag ett ryck å tvinga med pelle på loppis. vi åkte till pingstkyrkans vid strå, hur mycket folk som hellst va det!
jag gjorde ett fynd! köpte en jättefin brun väska.. såg helt ny ut å kosta 25kr. vilket klipp =)
köpte oxå en liten porslinshund för 5kr å en ljusstake för 10 kr :P

efter loppisen åkte vi till Lidl å handla lite frukost. när vi kom hem fick jag för mej att vi skulle åka till Rusta å ÖB, så efter frukosten satte vi oss i bilen å åkte till örebro =) pelle hade som krav att vi skulle åka till Biltema oxå, gud va kul! jag hatar verkligen den affärn. men jag hade inget val utan fick snällt knalla runt där inne bland cyckeldäck å avgasrör =/
när vi stod i kön å skulle betala fick jag se en drickamaskin vid utgången, så jag sa till pelle att jag ville ha en cola. den jäkla nöten säger högt å tydligt "men magda, du har ju redan fått månadspeng den här månaden. nu räcker det faktiskt!"
gissa om dom före oss i kön vände sej om?
pelle tyckte tydligen att det va väldigt roligt! ibland har jag svårt att förstå hans humor =)

efter örebro blev det fika hos morfar å inga. morfar hade köpt tulpaner till mej =)
tur att man får blommor av nån iaf!!!

ikväll ska vi äta kinamat. pelle vill hellre bjuda på mat än köpa en present när det är alla hjärtans dag. undra om det beror på att han hade glömt köpa nåt? =/
han påstår såklart att han har planerat att bjuda på mat hela tiden.. haha! jag tror dej pelle, jag tror dej! =)


Trevlig alla hjärtans dag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du fick ialla fall kinamat!!!

2009-02-15 @ 23:31:12
Postat av: Anonym

haha! får väl va glad för det! va fick du förresten? :P

2009-02-16 @ 21:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0