let´s dance

sitter å väntar på att let´s dance ska börja. det är ju så bra =)'
men vad sjutton gör carl-jan där? han är ju så fruktansvärt dålig. dom andra som inte är spec bra försöker ju iaf.. han står bara där å flinar som en sliskgubbe :P
morgan är ju sjukt bra! å niklas wahlgren.. tyckte faktiskt juryn va lite orättvis mot honom idag.
sen är ju magnus duktig oxå.. passar inte riktigt med en sån stor karl som dansar. därför det blir så bra =)

pelle är inte spec intresserad av let´s dance. eller det beror ju iof på vem som dansar. han kollar ju alltid på laila bagge.. undra varför? den lilla snuskgubben! ;)

imorrn är jag äntligen ledig.. ska inte lämna huset på hela dan. känner verkligen att jag måste ta det riktigt lugnt å försöka bli frisk. synd att jag inte kan följa med till pelles pappa. är kalas där för honom å pontus.
är inge roligt å sitta hemma hos nån annan när man bara hostar å snorar som jag gör just nu, det blir nog bäst att jag stannar hemma =)
har en massa bokföring som måste göras klart så jag får roa mej med det en stund imorrn. förhoppningsvis är det inte många månader kvar nu! hoppas verkligen att alt löser sej snart.. annars kommer den där mäklarn ångra att han föddes!

nu börjar det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0