familjen annorlunda..

har nyss kollat på ett av mina favorit program "familjen annorlunda", fattar inte hur dom får allt å gå ihop.
den familjen med tio barn verkar ha så mysigt. kanske ska satsa på att slå dom :P
som vanligt är det nån jag stör mej på.. den där mamma Rose-Marie eller va hon nu heter. kan inte riktigt säga varför.. hon är bara jobbig. gnäller å håller på. tycker synd om hennes äldsta barn, hon verkar tro att dom inte har annat å göra än å ta hand om småsyskon. är ju inte dom som har skaffat alla barn..

idag har jag inte gjort så mycket mer än jobbat.. kollat på tv å ätit melon bara =)
prata med mamma förut.. hon va på akuten. stackars emil har brutit foten, så det skulle antagligen bli operation. stackarn fick gå hem själv från pulkabacken.. måste ha gjort jäkligt ont! iof är det inte spec långt men ändå.. får hoppas det går bra så att han slipper tillbringa hela lovet på lasarettet.

nu börjar jag bli väldigt trött, blir en snabbkiss med basse å locka in katterna. sen sängen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0