ensam

nu har pelle nyss åkt på kalas, jag fick som sagt inte följa med =/
så nu sitter jag här själv å vet inte riktigt vad jag ska hitta på. borde egentligen ta tag i den där jäkla bokföringen men jag har absolut ingen lust nu! så det får faktiskt vänta en stund..
är inte spec ofta jag är själv hemma så jag ska njuta av att få göra som jag vill =)
ibland saknar jag faktiskt å va själv.. inte för att pelle är jobbig å umgås med men ibland skulle jag bara vilja va helt ensam nånstans! beror nog lite på jobbet jag har.. står ju å pratar med folk hela dagarna. tillslut orkar jag inte va trevlig längre.. å då är det oftast pelle jag är mindre trevlig mot :P stackars pelle!

skulle gärna lägga mej i soffa nu, äta nyposoppa med glass å kolla på Gilmore Girls. men jag har kollat klart på andra säsongen! katastrof.. vad ska jag nu göra? jag har ju blivit beroende av denna underbara serie!
måste inhandla fler boxar så fort som möjligt!

har precis duschat min lilla håriga hund.. hon har varit ute i trädgården rätt länge å all snö sätter sej i hennes lilla päls! spec på hennes ben, hon kan nästan inte gå stackarn. snön gör att hon går som en stel gammal kärring =) så det är bara duschen som hjälper!
imorrse fick jag se att louie har mask =/ usch! så det blev avmaskning direkt! heffe fick oxå en kur i förebyggande syfte. risken är ju ganska stor att han oxå har det..
mask är en stor nackdel med katter, det är så äckligt! men dom är så söta förövrigt så det gör inget :p

nu blir det nyponsoppa med glass! mums =) utan Gilmore Girls :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0