egen tid

bra att kitty fick lämna let´s dance. morgan ägde som vanligt. heja!
synd att juryn är vresig mot niclas, tycker han är skitbra.

jag har fått en ny favoritlåt, egen tid med hanna hedlund. har lyssnat på den typ tusen gånger idag, pelle börjar bli lagomt irriterad =)
den är sjukt bra! faktiskt en del andra låtar på hennes skiva som oxå är bra. trodde jag faktiskt inte.

imorrn är jag ledig. kommer bli en slappdag kan jag lova.
ska bli kul å se om pelle åker ner på stan imorrn förmiddag, har en känsla av att han inte har köpt nåt till mej. han som va så gullig å skicka blommor med bud i början.. ha! han gjorde sej bara till. nu visar han sin rätta jag :P
men egentligen tycker jag att alla hjärtans dag är lite fånigt. det är ju bara för att affärerna ska tjäna pengar. tänkte på det när jag va på stan idag.. hjärtan överallt! är väl iof fint, men lite överdrivet.

förresten, den 22:a april blir det kryssning! som jag har längtat =) ska bli sååå kul. hoppas att jenny får ledigt från jobbet så att hon oxå kan följa med. den här gången ska jag försöka hålla mej vaken lite längre.. kan ju inte lämna stackars mickan själv med arvingarna igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0