trött

är jättetrött men kan verkligen inte sova.
vakna vid tre av att lilla bullen va hungrig, när han fått mat hade jag jättesvårt att somna om. kolla på klockan sista gången tjugo över fyra, lyckades somna tillslut men vakna halv sex av att bullen va vaken igen.
nu har han somnat igen men här sitter jag =)

lika kallt idag som igår, usch å fy! va ute med basse vid elva igår.. trodde faktiskt att jag skulle frysa ihjäl så det blev bara en sväng runt kvarteret, lär inte bli nån långpromenad idag heller.
ikväll kommer caroline, rickard å nellie hit =) ska laga mat å sen förhoppningsvis äta mat :P
pelle har tyvärr jour så det är bara å hoppas att alla frysar å grejer sköter sej! vore ju väldigt tråkigt om han måste åka iväg å jobba.. nä, så får det inte bli!

nu ska jag krypa ner i sängen å kramas med hannes.
naturligtvis ska jag inte lägga mej i spjälsängen, bullen sover i mammas säng =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0