tråkigt.

tror jag hostar upp mina lungor snart, usch va irriterande det är!
fick ta alvedon inatt oxå, går verkligen inte att somna annars. fryser som tusan..
hannes verkar iaf va frisk nu, är ju det som är viktigast!

börjar bli lite tråkigt å gå här hemma nu.. har knappt varit utanför dörren på tre dagar, har gått till och från postlådan bara. massa frisk luft :P
får hoppas att jag mår bättre imorrn, vore skönt med en promenad.
har ju ingen å prata med här hemma heller, eller det är ju klart att jag pratar med hannes men han svarar ju lixom inte =)
pelle är ju inte lika pratglad som jag är så ibland tror jag att han blir lite trött på mitt babbel, ibland är det ganska tydligt att han inte lyssnar. men det struntar jag i, jag pratar ändå :P
ärligt talat så är det faktiskt roligare å prata med hannes än med pelle, han tittar iaf på mej å ler. pelle kollar åt ett annat håll å säger "mmm" inte jämt, men ganska ofta =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0