torsdag

sitter å väntar på att pelle ska komma hem, han är iväg å byter däck å hämtar sin ost :P
hannes sover så jag roar mej med you tube, brukar kolla på vakna med the voice å det bästa är på fredagar när dom ringer upp nån som får en Rapattack! är så jäkla bra =)
pelle tycker att dom är fåniga, jag dör av skratt ! :P

när pelle kommer hem blir det en promenad, sen ska jag nog ringa å kolla om farmor å farfar är hemma. måste ha lite adresser så jag kan skicka iväg inbjudningskorten till dopet.
sen ska vi storhandla, har sagt det i flera dagar nu men nu jäklar är det dags. ikväll blir det potatis, fisk å äggsås =) skulle kunna äta det varje dag! pelle tycker att det börjar bli tjatigt, han får skylla på caroline :P är ju hon som har lärt mej hur man gör =)

idag blir det bilder på mina gulliga små djur :P


Basse


Heffe


Louie


Kommentarer
Postat av: caroline

går ju inte att tröttna på fisk och äggsås :P

2009-12-03 @ 12:22:32
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/
Postat av: morfar

vad är det bild 1

2009-12-03 @ 17:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0