tisdag

idag är det säkert många som är glada, det har ju kommit snö! tyvärr är inte jag en av dom, jag gillar inte snö.
det är väl iof skönt att det blir lite ljusare men ändå.. det räcker med snö på julafton =)

va nyss ute å kolla posten, hade fått lite kläder till hannes som jag har köpt på tradera. jättesöta va dom, så nu är jag nöjd =) självklart ska det bli en julklapp till lilla bullen.
måste åka till leklådan nån dag å kolla om dom har skedar å sånt där, måste ju ha fina grejer tills hannes ska börja få smakportioner =) när jag har köpt det så har vi nog julklappar till honom så det räcker.. men det är klart, hittar jag nåt mer så skadar det ju inte med några fler =)

prata lite om smakportioner på bvc igår, hon fråga om jag har tänkt helamma tills han är sex månader å det tänker jag inte göra.
men eftersom han har haft lite problem med magen å fortfarande får magdroppar vill jag inte börja med smakportioner än. ska vänta en månad till å sen får vi se hur det blir.. funderar på att byta ut ett mål mot gröt då.

pelle är hemma från jobbet idag oxå, får se om han kommer iväg imorrn.
snart ska jag å syrran åka hem till morfar å inga å hälsa på. va ju ett tag sen dom träffas hannes nu =)


Kommentarer
Postat av: sofie

de e så svårt de där me mat tycker ja... Allså ja e ju andragångsmamma så man kan ju tycka ja borde tänka lite längre men icke..tänkte inte alls på att börja me ett par skedar per måltid till att börja me så ja körde på.... aahhh dumma jag Lowa har ju problem me magen redan ju...lycka till=)

2009-12-15 @ 22:04:34
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0