tidig

ingen sovmorgon här inte, vakna av att hannes ville ha mat 05.15 å sen dess har jag varit vaken.
har suttit å kollat lite på tapeter, finns ju verkligen hur mycke som helst så det kommer inte bli lätt å välja.

idag är det iaf tänkt att vi ska gå ner på stan en sväng med mamma å syrran, kanske hittar nån julklapp å sen ska vi kolla på present till pappa. vad nu det skulle vara =)
får hoppas att mamma bjuder på lussebulle sen oxå, är ju faktiskt lucia :P

har sett att det faktiskt är några stycken som läser min blogg, betydligt fler än det skrivs kommentarer =)
skriv vilka ni är, jag är nyfiken :P

Kommentarer
Postat av: caroline

jag är en trogen läsare ;)

2009-12-13 @ 18:17:19
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag med =)

2009-12-13 @ 19:07:00
Postat av: inga-Lill Persson

Läser bloggen varje dag.

Men vad har du gjort med Hannes på de nya bilderna?

Han ser ju grym ut på vissa, men otroligt gullig o söt. Kram från Halmvägen

2009-12-14 @ 08:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0