svårt att sova..

ibland önskar jag att jag kunde stänga av min hjärna, men det går ju inte. är väl iof tur det..
kan absolut inte sova å alla problem blir så stora när man ligger å försöker somna, så det är lika bra att gå upp.

har legat å funderat på dopet, är så jäkla nervös redan nu! förstår inte hur jag ska klara det där.. är mest orolig för att hannes ska få ett utbrott, vad gör man då?
sen har vi problemet med hans kläder.. vill ju att han ska ha en dopkostym så vi beställde en som vi fick hem igår, den är sjukt söt! men den sitter inte alls snyggt när man håller i honom, byxbenen åker upp över knäna å västen sitter snett. det ser helt enkelt inte klokt ut!
har funderat hela dan på hur jag ska göra å nu har jag bestämt mej. det blir ingen kostym :( den får gå i retur..
får bli dopklänning ist, usch va tråkigt!
ska bli kul å se va pelle säger imorrn, han kommer bli galen på mej å mitt velande =)

nu har jag skickat mejl till företaget om kostymen så nu kanske jag kan sova. ett problem mindre iaf =)

natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0