söndag

känns konstigt att det redan än söndag, beror väl på att pelle har jobbat torsdag å fredag den här veckan.. helgen brukar ju vara så lång annars.
efter helgerna nu kommer jag å hannes va själva hela veckorna, det blir nog bra. känns som det kommer bli lite mer ordning, nu känns det nästan som det är helg jämt =)

idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.. kanske ska köpa julgran å fixa lite här hemma.
har ingen lust att gå på stan eller nåt iaf.

hannes sov bättre inatt iaf.. han vakna å fick ersättning vid tolv sen somna han igen å sov till fem då gick det jättebra å amma. nästa gång han vakna försökte jag amma igen men det gick inte alls! han blev helt vansinnig så det blev ersättning ist.
är lite orolig för att han ska bli dålig i magen om jag byter ut många mål mot ersättning på en gång men jag kan ju inte göra så mycke annat. han måste ju få mat..

nu är bullen vaken =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0