sömn?

jag kan absolut inte sova, har så jäkla ont i halsen. har nyss druckit en kopp varm mjölk med honung, hade inte varit dumt med en till men mjölken är slut. pelle får köpa mer imorrn.
det värsta är inte att jag håller på att bli sjuk, min lilla bebis mår inte heller bra. han har varit lite gnällig dom senaste dagarna å idag är han snorig å täppt i näsan. har gett honom näsdroppar, sugit ut snor ur hans lilla näsa med en nässug å höjt upp sängen med böcker så det ska bli lättare för honom att andas.
läste på nätet att små barn som är förkylda kan få andningsbesvär så nu vågar jag inte somna.. tänk om han slutar andas!

idag har vi varit på stan med caroline å rickard.. dom kom hit först så det blev en promenad ner till stan. köpte en tröja å en pyjamas till hanne som han ska få i julklapp =)
på vägen hem gick vi förbi konsum å handla lite mat, blev pommes, kyckling å bearnaisesås. sen blev det lite fika å massa babbel som vanligt. tack för en trevlig dag! är så kul att vi har er att umgås med =)

blir tyvärr ingen babymassage imorrn, känns inte bra å gå dit när vi inte mår bra.
vi kommer nog tillbringa dagen i soffan jag å min bebis =)





Kommentarer
Postat av: caroline

krya på er mina små gullungar !

2009-12-07 @ 09:13:08
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/
Postat av: Mormor

Krya på er.

Kanske ses i morgon.

Kram

2009-12-07 @ 10:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0