örebro

blev som planerat en tur till örebro med mamma å syrran idag.
tro det eller ej men jag hitta faktiskt en klänning på gina tricot som jag ska ha på dopet, vet inte hur många klänningar jag prova innan jag kunde bestämma mej. skönt att det är fixat nu iaf.
tanken va ju att jag inte skulle handla nåt mer.. men jag va tvungen å köpa nåt till hannes, blev en liten pall, skedar å en vit body som han ska ha under dopklänningen =)
min lilla bebis va hur duktig som helst hela dagen! han låg där i vagnen å sparka med sina små knubbiga ben ;) jag älskar min lilla bulle <3

har inte gjort så mycke annat idag.. lagat lite mat som inte alls blev god. usch å fy! 
kolla på jag ska bli stjärna förut, fattar inte varför jag ska kolla på det där. blir ju bara förbannad! helt otroligt hur folk kan va så sjuka i huvudet.. tvinga sina barn å träna som tokar bara för att dom själva inte lyckats med nåt här i livet. den där pappan som har en son som åker cross borde ju få ett skott i pannan, vilken idiot!
den där stackars killen får inte ens välja vad han ska dricka till maten eller hur han ska se ut i håret. 
nä, usch för såna föräldrar! skott i pannan som sagt =)

nu ska jag nog försöka sova lite. gonatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0