myskväll

nu ligger lilla hannes å sover.. han har legat hos mej i soffan å sovit sen kl åtta men han vakna vid halv elva å fick lite mat så nu sover han i sin säng =)
har kollat på film å ätit chips å dipp, mums mums! tyvärr kan jag inte rekommendera filmen "Scener ur ett kändisskap" trodde den skulle va bra eftersom linus wahlgren är med, bara det gör ju att det är värt att se filmen trotts att den är dålig ;)

ska bli kul å se när å hur pelle kommer hem, han skulle bara ta nån öl sa han först men när jag skjutsa honom tog han med sej en whiskeyflaska. det säger ganska mycket om hur hans kväll kommer sluta :P

nu sitter jag å kollar på Stockholm Horse Show, blir riktigt sugen på att rida. va ett bra tag sen nu..
pelle har sagt att jag kan få en egen häst om jag drar in lite mer pengar, så det lär ju dröja =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0