lördag

tro det eller ej men pelle är faktiskt riktigt pigg idag, det trodde jag absolut inte. robin hade med sej en whiskeyflaska till pappa igår.. ni kan ju gissa vem som drack av den =)
pappa ringde nyss, han hade fått en chock när han gick upp idag å såg hur lite som va kvar i flaskan.
är ingen annan än pelle som dricker whiskey så vi vet ju alla vem som är den skyldiga..
pappa kom inte ens ihåg att han gick å la sej igår, så man kan väl säga att hans kalas va lyckat =)

pelle är iväg å jobbar en sväng nu, va tydligen nåt fel på konsum. pengar pengar :P
jag har nyss matat lilla hannes så nu ligger han å sover. har fått börja ge honom ersättning nu, han blir inte mätt på mammas mjölk längre. han vill äta hela tiden å det funkar inte längre.. dom senaste nätterna har han vaknar flera gånger varje natt å varit hungrig.
ringde till bvc i torsdags å hon sa att jag antingen skulle börja ge ersättning nån gång om dagen eller ha lite is i magen å offra några dagar åt amningen.
igår åt han hur många gånger som helst men va ändå inte nöjd, så jag gav honom ersättning som han gluffsa i sej å sen somna han på en gång.

idag blir det nog ganska lugnt.. ska åka å handla lite sen bara. måste köpa nåt till hannes julstrumpa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0