kaos

kaos är precis rätta ordet för va det va på stan idag!
vet inte hur länga jag stod i kö på lindex, trodde hannes skulle börja skrika för han va vaken hela tiden men han bara låg där å va så snäll så =)
tänkte gå in på H&M oxå men jag ångra mej när jag såg vilka köer det va till kassorna. hade tänkt byta kläder som hannes har fått men det får jag göra en annan dag..
skulle köpa magdroppar på apoteket men där gick jag inte heller in. va fullt med folk! på apoteket? handla folk julklappar där eller? iof, kanske är kul å få en ask alvedon eller ipren i julklapp =)

tänkte slå in en julklapp när jag kom hem men det gick inte för snurrigapelle har slarvat bort tejpen. jag som har varit så noga med att lägga tejp, papper å snöre i en låda för att inget ska försvinna =)

har badat hannes oxå så han är ren å fin tills imorrn, kan ju inte va smutsig på julafton :P nu ligger han i min säng å sover men jag antar att han vaknat snart.. börjar bli dags för mat =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0