jupolen

pelles kväll slutade nästan som jag trodde.. va ganska säker på att han skulle gå ut å att han skulle komma hem ganska onykter.
ut gick han allt å hem kom han, inte onykter utan totalt aspackad!
kunde inte somna å vid ett börja jag fundera på om han hade ramlat i en snödriva eller nåt så jag skicka ett sms å fråga, han svara "nä, då, vart jupolen"
skicka ett sms till som jag inte fick svar på så tillslut somna jag.. vakna lite efter två å hade då tre missade samtal från pelle. ringde upp men fick inget svar.. ringde igen å då svara min mamma.
dom hade träffat pelle utanför kupolen å tyckte inte att han såg ut att klara sej själv så han fick åka med en kille som skulle skjutsa hem mamma å robban.
efter en liten stund kom en bil med en väldigt full å kritvit pelle =)
han somna i soffan å där blev han kvar.. gick inte å få liv i honom. när jag vakna vid sju låg han i sängen, det va tänt i taket i köket, skafferiet va öppet å det stod en stol mitt på golvet :P har ingen aning om va han har gjort..

behöver jag säga att han sover nu? ska äta hos hans mamma kl sex.. det blir nog trevligt för pelleplutt ;)
haha! tur att han inte går ut så ofta.. händer det såhär sällan kan jag väl stå ut med fullgubben :P










Kommentarer
Postat av: caroline

haha ;)

2009-12-26 @ 15:10:37
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/
Postat av: sofie

hahahahaha...JUPOLEN oxå hahahaha.... sant de där me att när de e så sällan kan man ju stå ut Robban dricker typ en gång per år o han blir oftast klappkanon =)

2009-12-27 @ 22:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0